pengikut , penyibok , busybody

wakil saya :D

Daisypath Anniversary tickers

Khas untuk yang di kasihi SAYANG :)

Dicatat oleh artenzaty
Reaksi: 
MSN Onion Emoticon
hi sayang... MSN Onion Icons
disini khas untuk sayang.. ayang mohon MAAF...Onion Icons sebab sejak kebelakangan ni ayang kuat sangat cemburu.. tak tahu laa kenapa.. tapi ayang tak nak laa tunjuk.. Onion Icon
mungkin sebab ayang dah terlalu sayang sangat kat sayang... sebab tu jadi macam ni..
rasa takut sangat kehilangan sayang dalam hidup ayang.. MSN Onion Icons
ayang tak nak kehilangan sayang macam mana ayang tak nak kehilangan mak dan abah ayang..
dalam hati ayang cuma sayang yang ayang kasihi seperti mak dan abah ayang.. MSN Onion Icons
lagipun sayang saja yang tempat ayang bercerita , bergembira , bermanja , menggadu dan sebagainya.. sama macam mak ngan abah laa.. sayang dan dorang saja tempat ayang meluahkan kasih dan sayang ayang.. kalau mak abah dah tak ada , sayang laa tempat pengganti dorang MSN Onion Icons
walaupun ayang ada abang dan kakak ipar , dorang ada life dorang.. jadi ayang rasa macam tak nak ganggu hidup dorang.. dorang macam nak je layan cerita-cerita ayang ngarut tu.. Onion Emoticon

LEPAS ni ayang dah tak akan dan akan tinggalkan semua tabiat tu semua ye sayang MSN Onion Emoticons ayang tidak akan fikirkan lagi semua yang dah lepas ye sayang.. lagipun ayang dah janji tak nak lukakan hati sayang kan..MSN Onion Icons sayang jangan risau ye sayang... everything is okay.. yang lepas ayang dah lupa kan dalam fikiran dan hati... yang berlalu hanya tinggal kenangan buat sayang kan MSN Onion Icons

ayang nak semua orang tahu bahawa ayang sangat
MENYAYANGI SAYANG SEHINGGA AKHIR HAYAT AYANG...
Onion Icon Onion IconOnion Icon
 

Artenzaty Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review