pengikut , penyibok , busybody

wakil saya :D

Daisypath Anniversary tickers

firstime ^_^

Dicatat oleh artenzaty
MSN Onion Emoticon
hi reader.. hari ni aku nak bercerita tentang macam mana aku boleh tertawan kat Mr.charming aku ni.. HAHA... Onion Icons
Okay ! kali pertama kami berchatting kat skype.. kami webcam dan betemu muka.. HAHA Onion Icon
lepas tu , lama juga kami berkenalan dalam laman web tu tak silap ada laa 2 minggu kot kami kenal melalui laman tu.. kemudian dia ajak jumpa..

pada mulanya kan , aku takut nak jumpa dia.. yela , mana laa tau dia tu jahat ke.. kang tak pasal2 aku dia jual kat siam tu.. HAHA Onion Icon
( jangan mara ye sayang.. gurau2 je.. nk bagi entry ni kelakar ckit.. )
lepas kami berbincang , bincang , bincang... akhir nya aku terima nak jumpa dia... jadi kami jumpa la.. Onion Icons

- ni scene yang best dan korang mesti kata aku terok punye.. HAHA-

Jam 10.30 pagi dia datang jumpa aku.. nak tau kat mana lokasi kami berjumpa?
malu nak cakap.. Onion Emoticons tapi kena bagitahu juga nanti korang mesti rasa macam tak puas hati..
kami berjumpa di rumah NENEK aku.. MSN Onion Emoticons terbaik laa cakap kau kan..
nasib baik nenek aku tu sporting sikit... tak heboh kat mak aku.. HEHEMSN Onion Emoticons  
kami pun kenal-kenal kan laa diri masing2... time tu dia datang naik motor je.. dah macam AZROY dalam cerita gila-gila remaja dah.. dengan beg sandang belakang dia.. pastu dengan motor Scrambler dia yang berwarna hitam.. kan dah macam azroy dah tu.. HAHA Onion Icons
Okay ! lupakan cerita macam mana dia datang , korang cuma nak tau orang nya macam mana kan?
okay aku cerita...

first aku baru tengok dia yang real dari webcam , orangnya tinggi.. ( memang taste aku laa Onion Icons pastu sempoi.. ( memang tu yang aku nak ) MSN Onion Icons sebab aku tak terlalu suka sangat yang stylo.. even dia sempoi , tapi aku tengok dia kemas.. aku tak kisah sangat kalau dia sempoi , asalkan dia kemas.. itu yang aku nak.. kalau cerita pasal wajah , dia ada manis dan ada kekacakan nya... ( ini ikhlas ye , tak membodek MSN Onion Icons dari segi fizikal tubuh nya tidak gemuk... tidak kurus... sedang sedang elok ( memang aku nak yang macam ni pun Onion Icons pastu dari segi perwatakkan dia pula , baik... suka bercerita... caring... kuat menggusik... ( memang aku nak kan yang ini Onion Icons

Maka , berputik laa cinta aku terhadap dia.. HAHA Onion Icon 
nak tau selanjut nya cerita... mari ADD aku kat facebook.. ARTENZATY BT ZACK jangan takut , aku akan approve korang punya.. kat facebook aku tu macam2 gambar ada aku dengan Mr.charming aku.. 
MSN Onion Icons
 

Artenzaty Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review