pengikut , penyibok , busybody

wakil saya :D

Daisypath Anniversary tickers

Hati Rasa Tenang Dan Tenang~~~

Dicatat oleh artenzaty
Hari ni aku pergi temuduga kerja.. kali ni aku dengan pertama kali nya aku pergi temuduga kerja.. 
Onion Icons
First sebelum nak di temuduga aku , aku tunggu jap kat ruangan tetamu office tu.. menunggu HR datang dari pergi sarapan pagi.. nak tau aku buat apa? HAHA Onion Icons
dah tentu tentu aku baca doa.. semoga allah mempermudahkan aku untuk menjawab soalan oleh HR.. pastu aku doa la juga semoga diorang ambil aku berkhidmat.. MSN Onion Icons
tapi hati aku ada sikit NERVOUS tapi aku buat macam takde apa yang berlaku..
sebelum aku di panggil aku tengok gambar MR.CHARMING aku dulu.. rasa tenang sikit hati aku tengok dia walaupun hanya dalam gambar.. 
Onion Icon

Alhamdulillah semua nya berjalan dengan lancar dan aku pun tak ada tergagap nak menjawab soalan dari dorang.. mungkin sebab berkat doa parents aku dan aku pun ada juga selalu doakan agar mudah dan dipermudahkan untuk mendapat kerja.. dan aku juga tak lupa pada buah hati aku yang selalu sokong aku dari belakang  MSN Onion Icons
 

Artenzaty Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review