pengikut , penyibok , busybody

wakil saya :D

Daisypath Anniversary tickers

Zaman kegemilangan aku :)

Dicatat oleh artenzaty
Hahaha... Kali ni aku nak buat entry tentang zaman comot aku.. iaitu zaman aku mula-mula berSekolah... Monkey Emoticon

okay , yang ini gambar aku ketika umur enam tahun... iaitu aku sudah mula bertadika

aku dah tak ingat dah nama diorang ni... tapi ada lagi yang still aku ingat nama diorang.. sebab diorang pon ada lagi stay kat area kawasan aku.. cikgu tu pun masih ada lagi dan masih mengajar budak tadika kat tempat lama aku tu.. 
Monkey Winks

lepas je aku abis kat tadika tu , aku sudah masuk darjah satu... tapi sorry laa ye.. gambar aku time darjah satu , dua , tiga, tak ada.. time tu aku tak pikir pun nak beli sebab aku tak terpikir nak beli gambar time tu.. HAHAHA Monkey Emoticons jadi aku terus lompat cerita darjah empat ye..
gambar yang ni time aku darjah empat... 

masa ni aku tak suka cikgu kelas aku ni... dia kerek gile... menyampah aku..dia suka mara-mara aku tak tentu pasal.. padahal aku tak buat bising pun dalam kelas.. aku buat kerja sekolah aku je time tu.. pastu pekara yang aku ingat tu , dia suka tukarkan tempat duduk aku dalam kelas...dia dengan sesuka hati dia dudukan aku dengan budak lelaki india.. dah laa budak tu jahat.. cikgu tu memang sengaja buat aku macam tu.. ada je bende yang tak kene dengan aku.. aku siap naik menyampah dengan dia tu.. aku ingat lagi nama dia.. cikgu norhaliza kot tak silap aku.. sampai sekarang aku tak suka dia Monkey Icon

Okay , tak yah cerita pasal cikgu ngokngek tu.. sekarang aku nak cerita time aku darjah lima dan darjah enam...

HAHAHAHA Monkey Winks ni gambar aku masa darjah lima... aku yang tepi sekali dari kiri.. time ni aku tengah malu sikit amek gmbar sebab juru gambar time tu Handsome.. jadi aku ada sikit malu... Monkey Icons Cici hehehe... setakat ni jela gambar aku time sekolah rendah dulu.. gmbar yang nie je aku ada aku simpan buat kenangan.. gambar time darjah enam aku tak ada sebab time tu aku tak datang pastu buat apa aku nak beli sebab aku tak ada dalam gambar tu.. HAHAHA

okay , lepas aku tamat sekolah rendah... aku mula ke alam baru.. iaitu alam remaja dan alam sekolah menengah.. mula-mula aku takut jugak nak sekolah menengah ni.. yela , sekolah menegah laa kata kan.. takut laa kena buli ke apa kan... Monkey Icons Yoyo jadi gambar yang ini masa aku tingkatan 1&2.. time ni aku hingus-hingusan lagi.. 

masa aku tingkatan satu ni , aku pengawas sekolah... sampai aku tingkatan dua... tapi aku berenti jadi pengawas time tingkatan dua tu.. sebab aku dah malas nak jadi pengawas sekolah dah time tu.. kawan-kawan aku semua cakap buat apa jadi pengawas.. banyak je hal nak kene handle.. tapi time aku jadi pengawas dulu , aku garang sikit... semua budak-budak yang muda dari aku takut dengan aku... HAHAHA Icon Monkey Yoyo aku yang buli dorang... lagi-lagi kalau time dorang beratur jalan nak masuk ke kelas.. siap laa aku ngusik.. aku saja buat-buat tahan dorang.. 
pada masa ni , aku tak suka guru kelas aku ni.. nama dia ustaz nasir... aku menyampah dengan dia.. tak padan dengan ustaz..tapi mulut suka cakap lepas tu suka sindir-sindir.. dia ingat dia ustaz bagus sangat... dia tak tahu aku baru nak START aku anti gila dengan dia ni.. aku ingat lagi masa aku tingkatan 4.. ada dia kata kat bapak aku yang aku ponteng sekolah... memang macam apa je laa ustaz ni.. aku hangin gila dengan dia tu..sampai sekarang aku tak suka tengok muka dia.. mulut mengalahkan mulut mak nenek... suka bercakap hal orang... Monkey Winks


Okay , yang ni gambar masa aku tingkatan empat dan lima.. tapi masa aku tak ada dalam gambar.. aku tak datang demam... huhuhu Monkey Winks 

gambar yang ini baru ada aku.. Monkey Icons Yoyo
habis aku tingkatan lima lepas SPM , aku menggangur kejap... tak lama pun.. sekejap je.. pastu aku mohon apply nak amek diploma... tapi tak ada rezeki aku.. aku dapat tawaran ke tingkatan enam...


ni aku masa tingkatan enam laa ni... aku lanjut kan pelajaran aku dalam STPM... alhamdullilah aku pass dalam STPM.. rasa lege laa jugak.. tapi sayang nye aku tak dapat masuk U.. sebab tak ada rezeki aku...jadi aku kena cari rezeki lain laa.. iaitu. aku kena kerja Monkey Icon





masa ni aku memang banyak amek gambar.. sebab tak ada keje dah time cikgu tak masuk ngajar lagi.. HAHAHA... Monkey Icon Yoyo


ini kawan baik aku... dia ni memang banyak bebel laa dengan aku.. di bebel bukan bebel yang tak datangkan faedah.. dia bebel untuk kebaikan aku.. dia memang banyak kasi support kat aku.. bukan dia je.. soraya , irene dan aeshprit.. soraya support aku Muet dan sejarah... irene support aku pengajian perniagaan... aqilah plak support aku BM... aeshprit support Seni Visual... pendek kata dorang kerjasama laa dengan aku.. untuk bantu aku.. Terima kasih kawan Monkey Icon


yang ni kawan classmate aku... nak kata rapat tak laa rapat sangat macam kawan baik aku.. cuma kawan satu kelas saja.. kadang-kadang ada jugak aku lepak dengan dorang ni.. bercerita , ketawa gosip-gosip Monkey Icons Yoyo


Akhirnya , mereka semua ni dah pun berjaya dan melanjutkan pelajaran dorang kat U...Monkey Emoticons
semua menyambungkan pelajaran dalam melanjutkan ambil ijazah... ada jugak yang tak sambung belajar.. aku dan ada beberapa orang dalam golongan di atas... apa-apa pun aku doakan korang berjaya dalam hidup korang.. apa yang korang impikan selama ni terjadi dan menjadi kenyataan weyh... bangga aku ada kawan seperti korang  Monkey Emoticon Cici





 

Artenzaty Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review