pengikut , penyibok , busybody

wakil saya :D

Daisypath Anniversary tickers

hati ini..

Dicatat oleh artenzaty
hati ini...
aku rase mcm xtau nk luahkan..pelbagai persoalan dan konflik dlm hidup aku..
hati ini...
pelbagai rase selepas aku kecewe..aku xtau bgaimane nk mule kn cerite kalu org tnye knape..
hati ini..
aku sje yg merasai keluhan hati ni..aku sje yg rse mcm di tikam2 pkai pisau hati nie..
hati ini...
knape aku rse peristiwe yg dulu sering mengingat kn aku..knpe aku sukar nk melupekn..
hati ini..
kekecewaan..kekosongan..keraguan..kesakitan..kepedihan..menghantui aku..
hati ini...
felling love 2 someone is gone..gone..gone..and gone...dont know why is happend..
hati ini..
aku dh mcm mls nk crik penganti..dlu ye aku ske carik penganti..tpi skrng..bile aku mule syg kn die ngn setulus hati aku nie..rse mcm hampa kt seseorg..
hati ini..
aku dh mind set kat otak aku..bahawe aku dh xheran klu org ade BF..dan aku dh mind set otak aku bahawe aku dh tawar hati untuk sumenye..
hati ini...
klu ade perasaan itu kpde aku..biar laa dri tulus hati aku..biar laa ianya dtg dgn sendiri..dan biar la ianya terbuka dgn sendiri..hati ini..
hanye tuhan sje yg tau perasaan hati aku sekarng..
hati ini..
aku skrng hnye merawat sendri hati ini dan aku hanye melibat kan diri dalam ape2 aktiviti yg boleh membuat aku sibuk dan lupe sgala hal yg aku alami..

moga2 tuhan boleh melupus kan ingatan silam aku yg dulu.. :)
 

Artenzaty Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review