pengikut , penyibok , busybody

wakil saya :D

Daisypath Anniversary tickers

Terharu+Gembira+Malu+Terpaku+Terkejut= Sedih tanda Gembira :')

Dicatat oleh artenzaty

aku terharu dalam ulangtahun aku tahun ni 27/8/2012.. mana tak nya , aku sikit pun tak harap kat Mr.charming aku tu beri hadiah time ulangtahun aku.. bgi aku cukup utk dia ingat birthday aku.. tapi entah macam mana dia boleh dtg rumah aku.. dengan aku tgh comot2 je kat umah.. MALU siot~~~ huhuhu..
aku sampai tak tahu nak kata apa time dia datang bagi hadiah bear tu.. dah laa depan mak ngn abah aku.. Aduh~~~ punya laa malu aku.. tak tahu nak cakap mcmne time tu.. tak pernah2 aku rasa mcm nie.. huhu~~
terima kasih ya Nor Hafiz... buat suprise kt saya hari ini.. saya terharu campur malu sebenarnya.. tpi saya tak tunjuk.. terima kasih sangat2 sayang.. 
Onion Emoticons

 

Artenzaty Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review