pengikut , penyibok , busybody

wakil saya :D

Daisypath Anniversary tickers

hehehe...

Dicatat oleh artenzaty
Raye kedua yang lalu , saya beraya bersama Mr.charming saya Onion Icons
Mr.charming saya datang beraya di rumah saya MSN Onion Icons
kemudian , saya pula beraya di rumahnya yang terletak di area KAJANG.. MSN Onion Emoticons
saya memang malu habis laa beraya dengan family dia.. mana tak nya , firstime siollll~~~
MALU... Onion Icon
first datang beraya rumah family dia , saya bersalaman sama emak nya Onion Icons
emak nya pula memeluk dan mencium pipi saya... terharu saya Onion Icons
adik beradik Mr.charming saya pun baik , peramah , sporting MSN Onion Emoticons
boleh plak dia kata " nampak muka malu dia.. comel~~~ " huhuhu... kurang asam betul dia tu.. punya laa malu time tu , sempat lagi dia tgk raut wajah aku yang tgh malu dengan mak dia.. huhuhu.. MSN Onion Icons
tapi saya rasa selesa dengan family dia , eventhough baru firstime jumpa dan kenal family dia Onion Icon
tapi sayang nya ayah dia tak dapat saya jumpa sebab sudah start kerja pada raya kedua tu.. MSN Onion Emoticon
tapi apa apa pun Mr.charming saya sekarang ni dah mula rasa sayang terhadap saya.. saya harap dia yang kali terakhir dalam hidup saya.. insyaallah kalau umur saya panjang dan ada jodoh , dia ingin menjadikan saya wife dia.. Onion Emoticons

Mr.charming , saya sayang awak Onion Icon 
 

Artenzaty Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review