pengikut , penyibok , busybody

wakil saya :D

Daisypath Anniversary tickers

perasaan yang lain muncul

Dicatat oleh artenzaty
Reaksi: 
aku tak tahu.. sejak bermenjak ni perasaan aku kat dia lain sangat.. bila tengok gambar dia aku rasa perasaan lain sgt.. rindu..loving.. ntah laa.. MSN Onion Emoticon
adoooiiiiii~~~ MSN Onion Emoticon 
kenapa ni........ Ya Allah..ape dh jdi kat aku ni.. perasaan apa dh datang ni.. 
aku memang ada cakap kat dia yang aku malas nk carik lain dan akan setia hingga akhir hayat.. tu memang betul pon sbb aku dh malas nak carik pengganti lagi...
korang tau apa perasaan aku ni sekarang?
MSN Onion Icons

 

Artenzaty Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review