pengikut , penyibok , busybody

wakil saya :D

Daisypath Anniversary tickers

......

Dicatat oleh artenzaty
Reaksi: 
selepas apa yang berlaku pada aku sebelum sebelum ni , aku telah pun lupa kan..
aku ambil perkara yang sudah itu satu pengajaran bagi aku..
aku ingin juga tahu perkembangan dia.. adakah dia dah ada penganti ? adakah dia sudah dapat capai impian dia yang pernah dia cerita ?
selepas apa yang berlaku , terus tidak tahu khabar angin dia..
aku bukan nak ingat perkara lama , cuma ingin tahu..
aku jujur bagitahu , yang aku memang dah tak ada hati dan simpan harapan langsung kat dia.. 
memang dulu nya aku simpan harapan.. tapi sekarang ni aku dah boleh terima hakikat dan redha apa yang dia lakukan..
memang salah aku sebab tinggal kan dia macam tu.. tapi dia juga cakap kat aku..
" zaty kalau tak dapat principle semua subjek stpm ni , setakat sini je hubungan kita... jangan harap nak jumpa dan hubungi dia lagi.. " aku simpan semua nya apa dia cakap..
tapi aku nak kau tahu , harapan aku sekarang ni hancur disebab kan kau.. sikap kau..
ye , aku tak kaya macam yang kau harap kan..
aku tak cerdik macam yang kau mahu kan..
aku tak cantik yang kau ingin kan..
aku bukan anak orang high profile yang kau nak bangga kan..
tapi aku bersyukur..
bersyukur sebab ada yang boleh terima aku seadanya..
ye , dia orang yang ada sama macam kau..
dia sama taraf dengan kau..
dia sempoi macam kau..
dia cerdik macam kau..
dia high educated macam kau..
dia berkemampuan macam kau..
tapi aku sikit tak pandang apa yang dia ada.. aku boleh hidup kalau aku tak ada wang , aku boleh bercucuk tanam dan menternak untuk menyara kehidupan aku kelak..
aku boleh hidup kalau aku tak ada barang berjenama seperti benedetti polo , alain delon , todd , padini dan seumpama dengan nya.. aku juga boleh hidup kalau tak ada astro dan internet..
tapi aku tak boleh hidup kalau aku tak amalan ibadat aku untuk akhirat esok...
aku tak pandang kemewahan dunia.. aku dah merasa semua nya sekarang.. aku dari kecil di berikan kemewahan dari orang tua aku..aku bersyukur apa yang aku ada sekarang..
apa yang aku harapkan dari seseorang itu adalah kebahagian dan kasih sayang dari dia.. itu yang aku mahu kan..
memang apa yang aku cakap ni orang akan mencebek dan tidak percaya.. dan akan juga mula berkata " eleh , ayat je.. tak caya la kau boleh hidup tak ada kemewahan.. " tapi hakikatnya , ye ! aku boleh hidup tanpa kebendaan.. aku boleh hidup macam orang biasa.. sederhana tapi sempurna di hati aku.. allah tu maha kaya.. dia tidak akan membuat umat nya susah sesangat nya.. malah ada senang nya walaupun sedikit..
yang aku mengharapkan adalah kebahagian dan kemewahan kasih sayang ikhlas dari seseorang.. 
Onion Icons
 

Artenzaty Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review