pengikut , penyibok , busybody

wakil saya :D

Daisypath Anniversary tickers

apa yang sudah pergi , biarkan lah ia pergi.. :)

Dicatat oleh artenzaty

 mengingat-ingat masa yang lalu dan bersedih hati kerananya adalah satu tindakan bodoh dan gila. Onion Emoticon Set lebih dari itu , ia boleh mematikan kehendak dan membinasakan masa depan. Onion Emoticon
bagi orang-orang yang waras , fail masa lalu itu sepatutnya dilipata dan di simpan , bukan di buka dan dipersoalkan.Onion Icon  ia perlu di tutup buat selama-lamanya dan di kurung di dalam penjara kelupaan , diikat dengan gari di dalam kurungan yang kuat hingga ia tidak dapat keluar.MSN Onion Icon  ia nya perlu diperap sedemikian rupa supaya tidak terkena cahaya , sebab ia adalah sesuatu yang sudah berlalu dan selesai.Onion Icon  maka ia tidak mungkin kembali dengan apa juga kedukaan , tidak dapat di hadirkan semula dengan apa juga kegelisahan dan tidak dapat di hidupkan semula dengan apa juga kebingungan kerana ia adalah sesuatu yang sudah tiada Onion Icons

" aku ambil ayat nie sebagai bermotivasi kan diri aku.. aku terarik ngn tajuk buku nie.. lepas bace Onion Icon  aku mula rase sedar dan hati rase lapang.. sbb aku minat bace buku yg bleh bermotivasi kan diri..jadi aku beli sbgai panduan "
Onion Icon
 

Artenzaty Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review