pengikut , penyibok , busybody

wakil saya :D

Daisypath Anniversary tickers

semangat baru

Dicatat oleh artenzaty
hii MSN Onion Emoticon
aku skrng mmg tgh mengganggur je nie kt umah.. maklum laa aku kn anak bongsu , jdi payah nk kuar umah huhuhuu.. Onion Icon cerita pasal kuar umah nie , aku skrng nk join aktiviti luar lak ngn org2 kuat polititk nie.. ecehh... haha Onion Icons bukan ape , lepas ape yang berlaku kn aku mase tgh down 2 , aku mcm serabut ckit pikir hal yg lampau MSN Onion Icons sedih kot..
tpi skrng aku dah okey.. dah mula kan langkah dengan hati yg tenang macam ni >> Onion Icons
jdi aku amek keputusan utk bergiat dan mula bercampor dgn org.. maklum laa sebelum nie aku mne nk bergaul ngn org.. selalu ngn kawan sekolah je.. MSN Onion Icon mak aku pon bising gak laa sbb aku xnk bergaul ngn org kt luar sane.. hehe MSN Onion Emoticons aku bukan ape..rse mcm xbiase ngn org yg xkenal.. tpi rse syok plak bile dh kenal2 tu.. MSN Onion Emoticons
hari ahad ritu aku men netball ngn team anak2 ahli kampong aku.. pnye laa aku penat dengan panas terik nye.. huh ! MSN Onion Emoticon tpi xpe , aku puas hati sbb aku yg jaring kn gol MSN Onion Emoticons
smpai sakit2 badan aku di buat nye MSN Onion Emoticon Set
tpi skrng nie dh okey dh skit..dh bleh lari2 ke sane kemari dh Onion Icon
pastu hati pon ade sikit lapang dan boleh lupe kenangan silam MSN Onion Icons
 

Artenzaty Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review