pengikut , penyibok , busybody

wakil saya :D

Daisypath Anniversary tickers

celah celah kehidupan..

Dicatat oleh artenzaty
hari ni aku dapat sedikit ilmu yang x berape nak ilmu sangat laa~~ hahaha..
pelbagai kehidupan yang aku dapat..dan pelbagai ragam manusia.. hari ni aku dapat sorang kawan yang dulu nye seorang perempuan tulen.. tetapi bila dah jumpa setelah sekian lame berpisah , aku terkejut sbb die dah berubah sampai aku sendiri x cam die sape.. dlu nye die cantik dan comel.. tapi bile dah sekian lame x jumpa , keperempuanan dia aku dah x nmpak lagi.. dah jadi seorang lelaki.. walaupon naluri dan name dia perempuan.. dan ketika aku tgh lepak2 ngn die , datang laa beberapa kawan2 nye.. dgn pelbagai gaya dan budaya aku tgk.. dan yang best nye , aku dapat tengok gelagat MAK NYAH.. haha.. pade mule nye aku ingt perempuan sbb gaya die mmg mcm perempuan.. cantik..suara die pun ade mcm perempuan skit.. tapi bile aku tgk tgn die.. kaki die.. yang berurat2.. sah mmg die jantan dan yg best nye tuh , ade breast.. haha.. aku tnye kawan aku 2.. " eh , tu breast betul ke ?? " kawan aku jawab " xdela , 2 bukan breast die.. die bubuh spange je.. 2 yang besar 2.. " aku pun gelak dengar cite die tadi.. 

aku tersenyum sendiri tgk gelagat dorang.. aku paham situasi dan masalah dorg.. bukan dorg mintak nak jadi macam 2.. tapi dengan permasalah yang dorg alami.. aku rase ade sbb dorg jd mcm 2.. kebnyakkan nye aku tanye sume masalah dari parents dorg.. kadang2 aku kesian tgk dorg mcm 2.. dan kadang2 dorg mcm di pndang hine oleh org keliling mereka.. bagi aku , aku x kisah sape pon dorg dan aku rase mcm marah sbb dorg mcm memperendahkan org mcm 2.. bagi aku , dorg pon manusia mcm aku dan org len.. cume hal peribadi dan masalah dorg yang jdi mcm 2..
moga2 , allah bukakan pintu hati orang2 seperti itu berubah dan terus berubah Onion Icon
 

Artenzaty Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review