pengikut , penyibok , busybody

wakil saya :D

Daisypath Anniversary tickers

memahami hati teman bukan senang..

Dicatat oleh artenzaty




hmm... selame aku hidup nih.. sume kwn yg aku dpt sume ske mengorbankan mase ntok kwn bek sendiri.. tpi malangnye , pengorbanan die xpenah di hargai walaupon kwn nye kenal lebih lame dari aku.. aku yg kenal hanye bru bpe taon dh tahu isi hati , gerak geri , cite rase die.. aku tahu perangai die.. aku tahu sume bende yg die suke dan xske.. walaupon dari air muke die yang garang.. tpi aku tahu hati die.. aku tahu die mcmne.. dan aku selese dpt kwn ngn die.. tpi aku amat simpati dgn ape yg die cerite kt aku bahawe die terkilan sungguh dgn kwn die tuh.. tpi ape kan daye aku.. aku cume leh simpati kt die.. untk dpt kwn yg baik , bkn mudah.. xsume kwn yg kite kenal rapat tuh leh wat kite happy same2..kadang2 kwn yg rapat nih laa yg bnyk mkn hati...
bersabar laa ye kwn.. harap tdak simpan dlm hati..
 

Artenzaty Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review